Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z sesji w dniu 29 maja 2025 roku.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Informacja z działalności Prezydenta Miasta Pruszkowa za okres od 19 maja 2025 r. do 15 czerwca 2025 r.
5.
Wnioski i oświadczenia Radnych.
6.
Przedstawienie Raportu o stanie gminy Miasto Pruszków za 2024 rok.
7.
Debata nad Raportem o stanie gminy Miasto Pruszków za 2024 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Prezydenta Miasta Pruszkowa za 2024 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Pruszkowa za 2024 rok oraz sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Pruszkowa za 2024 rok.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Prezydenta Miasta Pruszkowa za 2024 rok.
11.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Pruszkowa na lata 2025-2045.
12.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Pruszkowa na 2025 rok.
13.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej.
14.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie określenia stawek dotacji przedmiotowych dla samorządowych zakładów budżetowych na 2025 rok.
15.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie nadania nazwy ulicy.
16.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejskiego Planu Adaptacji dla Gminy Miasto Pruszków.
17.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie przyjęcia protokołu oraz wystąpienia pokontrolnego Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Pruszkowa z kontroli przeprowadzonej w Wydziale Geodezji Miasta
18.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie przekazania petycji do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
19.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie przekazania skargi do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
20.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie rozpatrzenia wniosku o utworzenie Rady Kobiet Miasta Pruszkowa.
21.
Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Miasta Pruszkowa do wydawania polecenia wyjazdu służbowego Przewodniczącemu Rady Miasta Pruszkowa.
22.
Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miasta.
23.
Zamknięcie obrad sesji.