« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji.

2. Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miasta Pruszkowa w dniu 27 listopada 2025 roku.

3. Przyjęcie porządku obrad.

4. Informacja z działalności Prezydenta Miasta Pruszkowa za okres od 17 listopada 2025 r. do 7 grudnia 2025 r. i sprawy bieżące.

5. Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Pruszkowa na lata 2025-2045.

6. Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie zmian w budżecie Miasta Pruszkowa na 2025 rok.

7. Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2025.

8. Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie określenia stawek dotacji przedmiotowych dla samorządowych zakładów budżetowych na 2026 rok.

9. Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Pruszkowa na lata 2026-2045.

10. Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Pruszkowa na 2026 rok.

c) odczytanie uzasadnienia Prezydenta odnośnie wniosków komisji nieuwzględnionych w projekcie budżetu;

d) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie;

e) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej;

f) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.

12. Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy pomiędzy Gminą Miastem Pruszków i Województwem Mazowieckim, dotyczącej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 701 na odc. od drogi wojewódzkiej nr 718 (km ok. 6+660) do skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 701 z drogą gminną (ul. Żbikowską, km ok. 7+450) w m. Pruszków.

13. Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie nadania nazwy ulicy (Ireny Sendlerowej).

15. Podjęcie uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Pruszkowa na 2026 rok.

19. Informacja Prezydenta Miasta Pruszkowa wynikająca z art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

20. Wnioski i oświadczenia radnych.

21. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miasta.

22. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej